وبلاگ علمي آموزشي رسام وبلاگ علمي آموزشي رسام .

وبلاگ علمي آموزشي رسام

برش استيل با ليزر براي تزئينات كابين آسانسور

برش استيل با ليزر براي تزئينات كابين آسانسور

همانطور كه پيش تر گفته شد استفاده از دستگاه برش ليزري براي بوجود آوردن طرح هاي شيك و زيبا و كاربرپسند مدتي است در صنايع مختلف از جمله دكوراسيون داخلي متداول شده است. به اين ترتيب صنعت آسانسورسازي نيز از اين رويه دور نبوده و براي طراحي و پياده سازي تزئينات داخلي كابين هاي آسانسور از برش ليزري ورق استيل براي تزئين هر چه بهتر و زيباتر داخل كابين استفاده ميكند. با استفاده از برش ليزري ميتوان طرح هايي با پيچيدگي و ظرافت بالا را در تزئينات داخل كابين آسانسور پياده سازي كرد كه در مقايسه با روش هاي ديگر برش استيل مدت زمان انجام كار در اين روش كاهش پيدا كرده است.

http://rozup.ir/view/3186706/cabin.jpg

برش ليزري ورق استيل در تبريز

با توجه به اينكه برش ليزر امروزه در بسياري از حرفه‌ها از صنعت تا پزشكي به كار گرفته براي اعمال برش به بر روي متريال‌هاي مختلف استفاده ميشود. يكي از اين مواد، استيل مي‌باشد. هر جسم استيل كه مايليد تا به اشكال و قطعات مختلفي برش داده شود را ميتوان به وسيله برش ليزر انجام داد.

با توجه پيشرفت صنعت برش ليزر و همچنين نياز صنايع مختلف من جمله تابلو سازي ، گروه تبليغاتي الماس تبريز براي اولين بار در تبريز شهر اولين ها با استفاده از دستگاه برش ليزري ورق استيل آماده است تا نيازهاي گوناگون صنايع مختلف را در برش ليزري ورق استيل برآورده سازد، اميد آنكه با پيشرفتي اندك در صنعت خود بتوانيم گامي بلند در پيشرفت صنايع كشور برداريم.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۶:۳۷ توسط:Saman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :